انیمیشن پاکوچولو smallfoot

بررسی و معرفی فیلم‌های کودکان – پاکوچولو smallfoot

نویسنده و کارگردان: Karey Kirkpatrick

آمریکا (۲۰۱۸) Warner Animation Group

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

گروه سنی: به دلیل برخی صحنه‌های ترسناک برای کودکان زیر هفت سال مناسب نیست.

✅ یتی‌ها (غول‌های برفی) در مکان بلندی در رشته‌کوه هیمالیا زندگی می‌کنند. جامعه‌ی یتی‌ها بر اساس قوانینی باستانی که بر روی سنگ‌ها نوشته شده‌ است مدیریت می‌شود. تاریخ و تمدن یتی‌ها به آن‌ها می‌گوید، کره‌ی زمین سرزمین آن‌هاست و چند ماموت غول پیکر آن را نگه داشته‌اند. جهل و نادانی در سرزمین پاگنده‌های یخی موج می‌زند. روزی «میگو» یکی از یتی‌ها از محل زندگی خارج می شود و با حقیقت رو به رو می شود.

✍️ هدایت و پرورش ذهن کودک باید از سنین پایین شروع ‌شود. کنجکاوی، عاملی است که کودکان را تشویق به یادگیری مطالب جدید می‌کند و نقش مهمی در عملکرد تحصیلی آن‌ها دارد. کودکان به طور طبیعی روحیه‌ی پرسشگری و کنجکاوی دارند. والدین با انجام فعالیت‌های مختلفی می‌توانند این روحیه را در فرزندشان تقویت کنند.

گاهی اوقات تغییرات جزئی در برنامه های روزانه می‌تواند مغز را به شیوه‌های مختلف وادار به فعالیت کند. هم‌چنین پرسیدن سوال و توجه به علاقه ی بچه‌ها، منجر به تحریک کنجکاوی آنها خواهد شد. تا جایی که امکان دارد و خطری بچه‌ها را تهدید نمی‌کند، اجازه دهید بر اساس راه و روش خود، جهان را کشف کنند. بهتر است برای تقویت کنجکاوی کودک به فرزندتان اجازه دهید که مسیرهای مختلف را امتحان کنند و تجربه کسب کنند.

این انیمیشن بر اساس کتابی به نام (ردپای یتی) نوشته سرجیو پابلو ساخته شده است.

شادی امامی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *