توسعه توانمندی معلمان

توسعه‌ی توانمندی معلمان

با ابراز شادی بسیار از همراهی شما در این دوره‌ی آموزشی، امیدواریم تا پایان این دوره که شامل چهار کارگاه آموزشی‌ست، همراهمان بمانید و از کیفیت و محتوای دوره، رضایت کامل داشته باشید و این آموزش‌ها بتواند شما را در انجام وظیفه‌ی مهم و ارزشمندی که بر عهده دارید، یاری کند.

چهار کارگاه مجازی آموزشی، از چهل کتاب مربوط به دوران دبستان و پیش از دبستان و همراه با چهل جزوه‌ی کاربردی که در چهار گروه (متناسب با چهار کارگاه، طبقه‌بندی شده‌اند؛محتوای این دوره‌ی آموزشی را تشکیل می‌دهد.

این مجموعه حاصل بیش از نیم قرن سابقه‌ی حرفه‌ای آموزشی و مطبوعاتی در ترکیب با نتایج ناب و مستقیم آموزشی‌ست.

مجموعه‌ای که محتوایش هم‌سو با دستاوردهای آموزشی نوین در ایران و جهان و نیز منطبق با نقشه‌ی راه نشر دبستانک است.

نام و  شیوه‌ی اجرای چهار کارگاه آموزشی

چهار کارگاه مجازی آموزشی که خواهید گذراند (و هر یک شامل ده واحد آموزشی‌ست) به شرح زیر است:

کارگاه اول: دروازه‌ی آموزش

کارگاه دوم: برای توسعه‌ی آموزش

کارگاه سوم: تئوری‌های نوین آموزشی

کارگاه چهارم: شیوه‌نامه‌ها

* هر کارگاه شامل ده واحد آموزشی‌ست که برای هر کدام جزوه‌ی جداگانه‌ای در اختیارتان قرار می‌گیرد. در انتهای هر جزوه سوالی از شما شده و خواسته‌ایم که پاسخ خود را بنویسید.

* شما وقتی پاسخ خود را برای سرپرست می‌فرستید، او لینک جزوه‌ی بعدی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

* پاسخ‌های شما توسط مدیران بررسی می‌شود و چنانچه نیاز به بازنگری شما داشت، این امر توسط سرپرست به اطلاع شما می‌رسد.

* این جزوه که در دست دارید اولین جزوه‌ی کارگاه اول است و اگر پاسخ انتهایی را برای سرپرست بفرستید، او جزوه‌ی دوم را برای شما می‌فرستد.

* هنگامی که به سوال‌های ده جزوه‌ی کارگاه اول  (جزوه‌های۱ تا ۱۰) پاسخ دادید و پاسخ‌ها و بازنگری‌های احتمالی شما بررسی شد، «تیک سبز» می‌گیرید و وارد کارگاه۲ می‌شوید و لینک جزوه‌ی ۱۱ را می‌گیرید.

* هنگامی که به سوال‌های کارگاه دوم  (جزوه‌های۱۱ تا ۲۰) پاسخ دادید و پاسخ‌ها و بازنگری‌های احتمالی شما بررسی شد، «تیک آبی» می‌گیرید و وارد کارگاه سوم می‌شوید و لینک جزوه‌ی ۲۱ را می‌گیرید.

* هنگامی که به سوال‌های کارگاه سوم  (جزوه‌های۲۱ تا ۳۰) پاسخ دادید و پاسخ‌ها و بازنگری‌های احتمالی شما بررسی شد، «تیک بنفش» می‌گیرید و وارد کارگاه چهارم می‌شوید و لینک جزوه‌ی ۳۱ را می‌گیرید. * هنگامی که به سوال‌های کارگاه چهارم (و آخر)  نیز  (جزوه‌های۳۱ تا ۴۰) پاسخ دادید و پاسخ‌ها و بازنگری‌های احتمالی شما بررسی شد، «تیک نارنجی» می‌گیرید که یعنی «دوره‌ی آموزشی توسعه‌ی توانمندی معلمان» را با موفقیت طی کرده اید و از سوی نشر دبستانک برایتان «تقدیرنامه به خاطر گذراندن دوره‌ی آموزشی» ارسال می شود.

* در انتهای هر کارگاه، یک یا چند فایل صوتی از سوی مدیران نشر ارسال می‌شود که محتوایش جمع ‌بندی کمی و کیفی دوره خواهد بود و نیز  بحث‌های آموزشی در مواردی که تعدادی از معلمان اشکال داشته‌اند.

نیاز به آموزش مداوم

در هر شغل و حرفه‌ای که باشیم، وظیفه داریم به‌طور مداوم در جست‌وجوی راه‌هایی برای ارتقای کیفی مداوم کارمان باشیم و بی‌وقفه به جلو برویم. این وظیفه در برخی مشاغل، از جمله پزشکان، مهندسان، وکلا  و معلمان، نمود و حضور بیشتری دارد و دقیقا در این نوع مشاغل، به‌روز بودن و کسب مداوم اطلاعات  اهمیتی بسیار بیشتر و بنیادین دارد.

فایده چنین روزآمدبودنی در درجه‌ی اول به خود معلمان می‌رسد.

همان‌طور که نبودن تعادل در توزیع امکانات و دانسته‌های آموزشی زیانی فراوان به دانش‌آموزان وارد می‌کند، معلمان نیز رنج فراوان از این تبعیض خواهند کشید.

از عدم تعادل، همه‌ی نقاط سرزمینمان (در مجموع) زیان خواهند کرد.

در نقاطی که بهره‌ی بسیار بیشتری از امکانات و آموزش‌ها برده‌اند، کودکان امروز آن مناطق نخواهند توانست از همه‌ی آن‌چه آموخته‌اند بهره ببرند.

علل و زمینه‌ی برگزاری دوره

* اصلی‌ترین انگیزه‌ی نشر دبستانک در طراحی و برگزاری چنین دوره‌هایی، همین نیاز سرزمینمان به ارتقای کیفی مداوم در کار معلمان است که می‌تواند بازده کار آنان را افزایش دهد.

* دلیل دیگر، مشکل عمده‌ای است که معلمان در مناطق دو زبانه دارند. آموزش به کودکانی که در پایه‌های بالاتر دبستانی، ضعف عمده‌ای در نوشتن و خواندن زبان فارسی حتی در ساده‌ترین کلمات دارند بسیار دشوار است.

امید است که مجموعه‌ی حاضر بتواند از این مشکل بکاهد.

* در جریان مشکلات مالی در زندگی معلمان نیز هستیم و می‌دانیم پرداخت هزینه‌های آموزشی و دیدن و تجربه‌ی زمینه‌های نو، چه دشواری‌هایی دارد.

* امیدواریم این دوره‌ی آموزشی بتواند سهمی (ولو ناچیز) در انتقال روش‌ها و نگاه‌های جدید باشد و از آن استفاده کنید.

مراحل اجرای این دوره

دوره‌ی آموزشی «توسعه‌ی توانمندی معلمان» از شش قسمت مجزا تشکیل شده که متوالیا دنبال هم می‌آیند.

۱٫ انتخاب و نهایی کردن فهرست شرکت‌کنندگان

پس از آن که اسامی معلمان انتخاب شده توسط فعالان فرهنگی منطقه به دستمان برسد، با همه‌ی آن‌ها تک تک تماس گرفته می‌شود.

در این تماس، هدف ما آن بود که معلمانی در فهرست نهایی قرار گیرند که انگیزه و علاقه برای شرکت در این دوره را دارند و مطمئن هستند تا آخر دوره، همراهمان خواهند ماند.

۲٫ گروه‌بندی معلمان

هر ۵۰ نفر از معلمانی که ثبت‌نام شوند تشکیل یک گروه را می‌دهند هر گروه دارای یک سرپرست خواهد بود که تامین‌کننده‌ی نیاز ارتباطی معلمان با مدیریت دوره‌ی آموزشی‌ست و ارتباط و تعامل میان خودشان از طریق شبکه‌ی مجازی به عهده‌ی اوست.

۳٫ آماده‌سازی و ارسال بسته‌ها

پس از نهایی شدن لیست، بسته‌های کتاب و جزوه‌ها نام‌گذاری و کدگذاری و هم زمان با شروع کارگاه سوم (برای همه‌ی معلمان) از طریق پست ارسال خواهد شد.

پس از ارسال کتاب‌ها در تماس با همه‌ی معلمان (تلگرامی/ تلفنی) از رسیدن بسته‌ها مطمئن خواهیم شد.

با این کتاب‌ها البته در کارگاه چهارم آشنا خواهند شد اما تا قبل از شروع کارگاه چهارم از معلمان می‌خواهیم که در ضمن گذراندن کارگاه سوم، تورقی سریع در همه‌ی کتاب‌ها و جزوه‌ها داشته باشند.

اینک و پس از تکمیل لیست ثبت‌نام معلمان،  دوره‌ی آموزشی را که شامل چهار کارگاه آموزشی آنلاین است شروع می‌کنیم.

۴٫ مراحل ۳ تا ۶

چهار قسمت بعدی طرح، چهار کارگاه آموزشی متوالی هستند که هر کدام طبق برنامه‌ی تدوین شده، برگزار خواهند شد و  پیش از این در جریانش قرار گرفته‌اید.

تاکنون هفت گروه پنجاه نفره تحت آموزش قرار گرفته‌اند و شما جزو هشتمین گروه معلمانی هستید که دوره‌ی آموزشی «توسعه‌ی توانمندی معلمان» را طی می‌کنند

امیدواریم تا انتهای دوره همه‌ی شما را همراه خود داشته باشیم و کار را با موفقیت به انجام برسانیم.

شما بنویسید:

پاسخ این سوال را برای سرپرست گروه ارسال کنید و  جزوه‌ی بعدی را دریافت کنید.

با توجه به مطالب این جزوه، چه انتظاری از طرح «توسعه‌ی توانمندی معلمان» دارید؟ و پیش‌بینی می‌کنید که این طرح چه تاثیری در کار شما داشته باشد؟

71 پاسخ
    • نارویی گفته:

      با عرض سلام وخداقوت بله صددرصدتاثیرخواهدداشت هرچه مطالعه وکلاسهایی که برای معلمان برگزارمیشودبیشترباشدمسلماهم انگیزه وهم تجربه وهم روش های جدیدفراخواهیم گرفت برای ارائه بهتربه دانش آموزان عزیز.روشهای جدیدباعث علاقه بیشتردانش آموزان به درس و شادابی در کلاس میشود.سپاسگزارم از شما

      پاسخ
    • سعید شهنوازی گفته:

      سلام قطعا این کار خدا پسندانه موجبات پیشرفت همه عزیزان فرهنگی رو خواهد داشت

      پاسخ
    • سمیه میرشکار گفته:

      سلام.بنظر من یه دوره عالی و پرثمر میشه برام.چون اوایل سال هم اسمم نوشتم ولی گفتند تکمیل ظرفیت شده.خیلی مشتاقم از این روشها و دوره و تجربیات همکاران و اساتیدم استفاده کنم.چون تازه استخدام هستم.و نیاز دارم واقعا.ممنون

      پاسخ
    • سعیدالدین بزرگزاده گفته:

      ضمن عرض سلام نظرمو بنا به نسبت منطقه وکمبودهایی که هست مینویسم.طرح توانمندی معلمان به عقیده من بسیار مهم وتاثیر گذار خواهد بود زمانی که خود معلمان راغب این کار باشند.ولی متاسفانه شرایط سخت زندگی معلمان از نظر اقتصادی معیشت وباعث شده معلمان کمتر به فکر بالا بردن بارعلمی وسطح اموزش هم خود باشند.ان شالله که روزی شاهد ان باشیم که دغدغه اصلی معلمان مافقط آموزش باشد وبس

      پاسخ
  1. سمیه براهویی گفته:

    با سلام بعداز مطالعه جزوه به این نتیجه رسیدم که با یاری خداوند و کمک شما عزیزان این طرح تاثیر بسزایی همراه خواهد داشت ان شاء الله و می‌توانیم بهترین استفاده رو ببریم و تجربه کسب کنیم

    پاسخ
  2. سمانه خمر گفته:

    با سلام،بنظرمن خیلی خوبه چون واقعا ما معلمان که دانش آموزان دوزبانه داریم با مشکلات زیادی مواجه هستیم یکی ازین مشکلات این است که دانش آموز به همان زبان و لهجه خودش می نویسد مثلا یکی از شاگردان من وقتی املا گرفتم کلمه فیض را پز نوشته بود و فضل را پضل، مشکل دیگه ای که داریم کمبود امکانات آموزشی است که امیدوارم با همراهی شما مشکلاتمون برطرف بشه، متشکرم.

    پاسخ
  3. عاطفه گفته:

    این طرح باعث انتقال تجربیات معلمان به همدیگرمی شودواینکه تجربه ی معلم رابالامی بردچون ازراهکارهاوروش های همکاران استفاده کرده واین راهکارهاراباتجربیاتوراهکارهای خودش تلفیق کرده وازآن روشی موثرومفیدرابه دست می اوردکه باعث می شودآموزش وتدریس بهتروموثرتری داشته باشدوکلاس های حضوری اثرمستقیم درانتقال دانسته ها وتجربیات داشته ومعلم باانهارودررومی شودومثالهای عینی کاربردبیشتری درآموزش خواهدداشت.

    پاسخ
  4. الهی بخش سپاهی گفته:

    سلام و خداقوت و تشکر از شما
    انتظار دارم در پایان این طرح مهارت ها عملی و کاربردی رو یاد بگیرم که در مدرسه اجرا بکنم امید است بعد از این طرح توانایی های آموزشی و مهارت های معلمی ام پیشرفت کنه

    پاسخ
  5. طارق بلوچ گفته:

    امیدارم این طرح برای منطقه ما که دو زبانه است و از نظر امکانات آموزشی محروم و عدالت آموزشی محروم هستیم مثمر ثمر باشد و آنچه وظیفه ماست و حقی که بر گردن مربیان خود داریم با به روز شدن و فرا گیری حرفه ای روش های نوین و مراحل کار در حوزه شغلی خودمان این مسولیت را آنطور که حق و شایسته است به سرانجام برسانیم و خروجی مطلوب از کلاس و آموزش هایمان داشته باشیم، و از اجرای این طرح و لطف و فکرمندی بانیان این سپاس فروان داریم.

    پاسخ
    • ناشناس گفته:

      سلام باتوجه به مطالب امید است کامی در پیشرفت هرچه بهتر وکاملتر معلمان وبخصوص دانش آموزان برداشته شود.
      طرح بسیار خوب وتوانمند هست.

      پاسخ
  6. ناشناس گفته:

    باسلام وتشکر
    به نظرم تأثیرخوب وعالی خواهدداشت وامیدوارم همکاری خیلی خوبی داشته باشیم

    پاسخ
  7. محمداکرم راستین گفته:

    باسلام
    خیلی خوب بودامیدوارم باهمکاری همدیگه بتوانیم درامراموزش قدم بزرگی بگذاریم

    پاسخ
  8. عبدالصمد ناروئی گفته:

    باسلام
    با توجه به مطالبی که در جزوه نوشته شده انتظارم از آموزش های این دوره این هست که در پایان دوره بر تجربه معلمانی همچون خودم که در مناطق محروم و دو زبانه در حال تحصیل هستیم افزوده بشه و امیدوار هستم که با فعال بودن در انجام تکالیف دوره و راهنمایی شما اساتید بزرگوار بتونم بیشترین استفاده را از این دوره ببرم

    پاسخ
  9. عبدالصمد ناروئی گفته:

    با سلام
    با توجه به مطالبی که در بالا نوشته شده انتظارم در پایان دوره این هست که با راهنمایی شما اساتید بزرگوار و تلاش خودم بتونم بیشترین استفاده را از دوره ببرم

    پاسخ
  10. ناشناس گفته:

    این طرح به امیدخدا باعث میشودمعلمان سرزمین ماانگیزه کافی برای تعلیم وتعلم فرزندان ایران زمین رابدست آورندوبابکارگیری ایده های جالب هرچه بیشتردررشداستعدادهای دانش آموزان تلاش کنند.

    پاسخ
  11. محمد عارف بلوچزهی گفته:

    امیدوارم که بتوانیم اطلاعات، روش ها و مهارت های جدیدی یاد بگیریم وبرای منطقه و کشور دانش آموزانی مسئولیت تربیت کنیم.

    پاسخ
  12. سکینه نارویی گفته:

    دیدگاه من با طرح هستم وکاربزرگی برای این جامعه مفید واقع میشود دری به روش تدریس جدیدبازمیشود تا آخر برای این کارامادگی کامل دارن متشکر

    پاسخ
  13. ایوب دهقان گفته:

    با سلام و خسته نباشید به همه دوستان طرح های این چنینی باعث میشود معلمان سرزمین ما و همچنین مناطق محروم انگیزه کافی برای تعلیم و تربیت دانش آموزان زبده و‌ کارآمد را بدست اورند و با بکارگیری ایده های جالب و روش های نوین تدریس و هر چه بیشتر در رشد استعدادهای دانش آموزان تلاش کنند.
    ان شالله که بتوانیم ما معلمان با در اختیار گذاشتن تجربیات همدیگر بهترین نتایج را رغم بزنیم.

    پاسخ
  14. ماه بی بی درخش گفته:

    راستش انتظار دارم پایان این طرح یه جعبه جادویی دستم بیاد که باهاش بتونم نهایت ۶ماه تا یک سال کاردرکتابخونه کلیران مشکل روانخوانی بچه ها رو حل کنم وکمک کنم مهارت کنجکاوی وتفکر رو دربچه ها تقویت کنم🥰
    پیش بینی میکنم تاثیر این دوره تا۵۰درصدباشه البته خوش بینانه اش،بهتره صبور باشم تا کتابها وجزوه ها وکلاسهای آنلاین رو ببینم

    پاسخ
  15. عایشه شیهکی گفته:

    امیدوارم کع بتوانیم اطلاعات روش ها ومهارت های جدیدی یاد بگیریم وبرای کشور دانش اموزانی مسولیت تربیت کنیم

    پاسخ
  16. عابده ریگی گفته:

    با سلام
    انتضار دارم که در این طرح تمام مهارت های علمی فرهنگی‌هنری را آموزش ببینم واین خود باعث انگیزه ما معلمین به آموزش دادن اصولی وخوب به دانش آموزان می شود
    ودر این طرح توانایی های آموزشی معلمین پیشرفت کنند و همکاری خیلی خوبی با هم داشته باشیم تا بتوانیم بهترین معلمین آموزشی را داشته باشیم

    پاسخ
  17. محمد اسمعیل اشکانیان گفته:

    باسلام
    از کسانی که این دوره را گذاشته اند واقعا سپاسگزارم این منطقه واقعا به این دوره ها نیاز دارد تا بچه ها بتوانند به روز با بقیه دانش آموزان کشور همراه باشند امیدوارم که تمام معلمینی که در این طرح هستند با تمام وجودشان استفاده کامل را ببرند.

    پاسخ
  18. شیرین گفته:

    درود بر شما و اندیشه ی نابتان
    تغییر در رویکرد آموزش و پرورش ایران به صورت تک به تک معلمان، مطمئنا تغییری آرام و زمان بر خواهد بود..اما تغییر نگاه هر یک از ما معلمان ،می تونه در سرنوشت یک شخص یک خانواده و یک نسل موثر باشه …با علاقه ،تلاش و همت پیش میریم..و به خدای کودکان توکل می کنیم.

    پاسخ
  19. محمد اسمعیل اشکانیان گفته:

    سلام ممنون از اینکه این طرح را ارائه دادید امیدوارم که بتوانم بهترین استفاده را از این تجربیات کسب کنم

    پاسخ
  20. مرادبی بی اشکانیان گفته:

    باسلام و تشکر از شما بابت اجرای این طرح. دوست دارم کتابها بدستم برسه و از کلاس های آنلاین و کتاب های آموزشی بهترین استفاده رو بکنم

    پاسخ
  21. سعید شهنوازی گفته:

    سلام قطعا این کار موجبات پیشرفت همه عزیزان فرهنگی رو به دنبال داره

    پاسخ
  22. حمید نصرت ناهوکی گفته:

    با توجه به موقعیت مکانی و نبود امکانات به روز مسلما در استانهایی مانند سیستان و بلوچستان برگزار کردن همچین دوره هایی میتواند باعث پیشرفت معلمان و بخصوص دانش اموزان شود از انجایی که پیشرفت دانش باعث پیشرفت جامعه و به طور کلی یک منطقه میشود برگزاری این دوره را مفید میدانم.

    علاوه بر موراد گفته شده باعث میشود که معلمان نیز برای تدریس خود نقشه و هدف داشته باشند و بازدهی بیتری از خود نشان دهند.
    از آنجایی که بنده سالهای ابتدایی خدمت خود را سپری میکنم قطعا وجکد این دوره باعث پیشرفت و کسب تجربه ی تئوری میشود که با اجرای انها میتوانم قدم بزرگتری به سمت موفقیت و بروز بودن بردارم.

    پاسخ
  23. دهواری گفته:

    سلام باتوجه به اینکه منطقه ما جز مناطق محروم ودو زبانه هست. امیدوارم که این طرح مثمر ثمر باشد وبتوانیم در کنار هم باعث پیشرفت در این حرفه باشیم سپاس فراوان که این طرح را ارایه دادید امید است که از این تجربه به بهترین نحو استفاده ببریم

    پاسخ
  24. دهواری گفته:

    سلام باتوجه به اینکه منطقه ما جز مناطق محروم ودو زبانه هست. امیدوارم که این طرح مثمر ثمر باشد وبتوانیم در کنار هم باعث پیشرفت در این حرفه باشیم سپاس فراوان که این طرح را ارایه دادید امید است که از این تجربه به بهترین نحو استفاده ببریم

    پاسخ
  25. سارا درگاهی شفا گفته:

    سلام و خدا قوت به شما عزیزان
    باتشکر از طرح بسیار عالی و خیرخواهانه ی شما انتظار می رود بعداز آموزشهای مفید شما در امر آموزش و تدریس ارتقاء مهارت قابل توجهی حاصل شود که این خود گامی بزرگ در راستای اجرای اهداف آموزش و پرورش کودکان این سرزمین هزار گنج می باشد
    متشکرم

    پاسخ
  26. اعظم پیاده روی مقدم گفته:

    با توجه به تدریس در مناطق دوزبانه این طرح بسیار کمک کننده هست اما بشرطی که آموزشها بصورت جامع وکاملا تجربی و.عملی باشد یعنی من معلم بتوانم از این آموزشها استفاده صد درصد در کلاس درسیم را ببرم

    پاسخ
  27. اعظم میر گفته:

    با توجه به اینکه منطقه ی ما دو زبانی بوده امیدوارم این دوره اثر گذار باشد تا بتوان راه پرفراز و نشیب معلمی را که شغلی مقدس است با تأثیر گذاری جزوات و راهکار های شما به نحو احسن پیش برد.

    پاسخ
  28. اعظم میر گفته:

    به نظرم این طح میتواند بسیار سازنده باشد تا بتوانم من معلم نقاط ضعف و قوت خود به کمک شما بزرگواران و استاد ارجمند پیدا مرده و در مسیر نیل به اهداف آموزشی گامی موثر بردارم

    پاسخ
  29. اعظم میر گفته:

    با سلام و احترام
    با توجه به اینکه استان ما خصوصا شهرستان خدمتم منطقه ای محروم واکثریت دوزبانه هستند این کلاسها و دوره ها میتواند کمک شایان به معلمین داشته باشد و نقاط قوت و ضعف معلم توسط اساتید بزرگوار پیدا شده و چاره ای برای آن اندیشیده شود.
    انشاالله این دوره ها دوام داشته باشد.

    پاسخ
  30. حکم آبادی گفته:

    باسلام و خداقوت
    طرح توانمندسازی معلمان صددرصد تاثیر خواهد داشت .با توجه به دوره هایی ک برگزار می گردد. با شیوه های جدید آشنا می شویم این شیوه های جدید باعث علاقمندی بیشتر دانش آموزان و شادابی کلاس خواهد شد. و همچنین باعث انتقال تجربیات همکاران به همدیگر خواهد بود .

    پاسخ
  31. پودینه گفته:

    سلام و درود به مجموعه دبستانک
    امیدوارم بتونم بعد از گذارندن این دوره تعامل بهتری با طیف های مختلف دانش آموزان داشته باشم و راحت تر مطالب را به یادگیرندگان انتقال بدم

    پاسخ
  32. ناشناس گفته:

    انتظار می رودباعث هم افزایی اطلاعات معلمان درپیش برو
    اهداف آنها خواهد داشت
    معتقدم که این طرح باعث به روز بودن و کسب مداوم اطلاعات معلمان درجهت آموزش بهتردانش آموزان خواهد شد

    پاسخ
  33. دهانی زاده گفته:

    این یک طرح واقعا عااالی و خیرخواهانه هستتش بنده در پایان این دوره انتظار دارم معلمی توانمند و فعالتر از همیشه برای خدمت به فرزندان جامعه و کشور عزیزم ایران باشم واحساس میکنم این طرح در توانمندسازی بنده و همه معلمان تاثیرشگرفی خواهد داشت وخلاصه بگم اجرتون با(خدا)

    پاسخ
  34. داود میر گفته:

    سلام وخداقوت.با توجه به این که انقلابی در تعلیم وتربیت ایجاد شده است.وبسیاری از روش های تدریس سنتی تدریس منسوخ شده است وما هم بایستی اطلاعات علمی خود را همگام باتغییروتحولات جوامع بروز کنیم این دوره مثمرثمر می باشد.

    پاسخ
  35. قلندرزهی گفته:

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما همکاران محترم انتظار دارم مهارت ها کاربردی را فرا گرفته باشم وامیدوارم این طرح باعث گردد دانش اموزان دوزبانه این منطقه وکلاس درسم بر طرف گردد پاین طرح باعث پیسرفت ومثمرثمر واقع گردد

    پاسخ
  36. سمیه میرشکار گفته:

    سلام .بنظر من یک طرح خیلی عالی و پرثمر میشه.یه معلم بهتر و نمونه میشم و میتونم هر مبحثی را به زیبایی تدریس کنم.قبلا هم تمایل به ثبت‌نام داشتم ولی تکمیل ظرفیت شده بود.با تمام شوق و علاقه و توان شروع میکنم.

    پاسخ
  37. سمیه میرشکار گفته:

    س.طرح عالی هست.ذوق و شوقم فراوانه. می‌خوام یه معلم نمونه بشم با کمک شما.تدریس های خلاق و زیبایی داشته باشم و بار علمی ام زیاد شود.

    پاسخ
  38. اعلاااااا گفته:

    با سلام خدمت همه بزرگواران و علی الخصوص گروه دبستانک محترم:امیدوارم به اهداف مورد نظر (هر چند کم) با کمک هم برسیم و تسکینی بر آلام بدنه آموزش باشد.امیدوارم این مهارتها طوری باشد که انگیزه یادگیری را افزایش دهد و زمان طوری باشد که نصفه نیمه رها نشود.باتشکر

    پاسخ
  39. مهدی هاشمی گفته:

    با سلام ضمن سپاس از تمای کسانی برای این مجموعه دوره ها زحمت کشیده اند .. امیدوارم بتوانیم با کمک همدیگر به هدف نهایی مهارت زندگی کردن هست برسیم …

    پاسخ
  40. اسکندری گفته:

    سلام و درود به مجموعه دست اندرکاران طرح توانمند سازی.
    لطف خدا شامل حال شما شد که توانستید ،این کار بزرگ را انجام بدید .
    و لطف خدا شامل حال ما شد که توانستیم به این طرح دست پیدا کنیم .
    قطعا این امر خداپسندانه ،موجب پیشرفت همه ما و کودکان سرزمینمان ،خواهد شد .
    باتشکر از همه شما عزیزان.

    پاسخ
  41. حسنی گفته:

    با عرض سلام حسته نباشی خدمت تمامی بزرگواران شریف که این طرح را در جامعه ضعیف ملت ایران پیاده کردن برای تک تک انها ارزوی موفقیت دارم ان شاءالله که این طرح موثر خواهد بود

    پاسخ
  42. حسنی گفته:

    انشاالله که تاثیر زیادی به جامعه ملت شریف ایران خواهد داشت درود بر کسانی که در این طرح همفکری کردن

    پاسخ
  43. بلوچ گفته:

    باسلام
    امیدوارم که با گذراندن این دوره به دانشم افزود بشه و اینکه بتوانم آنچه را که می آموزم در کارم به کار گیرم

    پاسخ
  44. محمد عمر امرا گفته:

    با عرض سلام و خدا قوت امید هست با همکاری هم بتوانیم قدمی مثبت جهت رفع نیاز ها و موانع پیشرو برای موفقیت دانش آموزان و معلمان برادریم

    پاسخ
  45. فتحی گفته:

    با سلام و عرض ادب خدمت دست اندر کاران مجموعه دبستانک؛امیداست که این تعامل گامی به سوی یاددهی و یادگیری هرچه بهتر باشد.

    پاسخ
  46. ناشناس گفته:

    با سلام و عرض ادب و احترام قطعا تاثیر بسزایی دارد ودر جهت رسیدن به اهداف آموزشی و گام برداشتن در جهت یاد دهی و یادگیری فراگیر ان شاءالله

    پاسخ
  47. مهدی هاشمی گفته:

    با سلام و ضمن تبریک سال نو به همه عزیزان
    ان شا الله با عنایت پروردگار
    برگزاری چنین دوره های برای توانمندی معلمان و بهرهمندی دانش آموزان از تجربه های عالی و جزوات برتر اساتید محترم مفید و مثمر ثمر واقع گردد .

    پاسخ
  48. Ali asghar hasani گفته:

    با عرض سلام از تمامی بزرگوارانی در این دوره هم فکری کردن سپاس گذارم و این طرح را در جامعه نیاز مند ما پیاده کردم تشکر میکنم بسیار بسیار موثر میباشد

    پاسخ
  49. حفصه باور گفته:

    سلام خدا قوت این طرح واقعا ی طرح عالی است در جهت رسیدن به اهداف آموزشی و گام برداشتن در جهت یاددهی بسیار موثر است با تشکر

    پاسخ
  50. داود میر گفته:

    سلام :با توجه به پیشرفت روزافروز جوامع وبه تبع آن تغییرات تکنولوژی آموزشی نیاز به بروز رسانی اطلاعات داریم.سپاس

    پاسخ
  51. داود میر گفته:

    سلام با توجه به پیشرفت جامعه و تکنولوژی نیازبه بروز رسانی اطلاعات داریم.

    پاسخ
  52. داود میر گفته:

    سلام این دوره تاثیر به سزایی در بروز رسانی اطلاعات خواهد داشت. سپاس

    پاسخ
  53. داود میر گفته:

    سلام :باتوجه به این که مادر مناطق دوزبانه مشغول فعالیت می باشیم برگزاری چنین دوره هایی مثمر ثمر خواهد بود.سپاس

    پاسخ
  54. ناشناس گفته:

    با سلام خدمت همه بزرگواران.
    امید است با تدابیر اتخاذ شده بتوان برای آموزش فرزندانمان و پیشرفت کشورمان قدمی برداریم.

    پاسخ
  55. ناشناس گفته:

    با سلام
    امیدوارم با تدابیر اتخاذ شده و با کمک و همراهی شما از پس وظایفم بخوبی برآیم.
    مشتاق ادامه راه همراه شما هستم.

    پاسخ
  56. بهرام زئی گفته:

    باسلام خدمت شما عزیزان انتشارات دبستانک ، واقعا کار بسیار عالی و خدا پسندانه دارین انجام میدهید
    چون نیاز جامعه همینه که معلم حدتقل اون مهارت تدریس و روش تدریس درکلاس درس را به نحوه احسن اجرا و به دانش آموز بفهماند باتشکر از شما عزیزان دست مریزاد

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *