کافه‌باغ بوم‌گردی برای کودکان مراغه ای

کافه‌باغ بوم‌گردی برای کودکان مراغه ای

این مجموعه با هدف آموزش و ارایه روش های نوین در اصلاح اختلالات یادگیری، در زمین باغی به مساحت ۷۰۰ متر مربع آغاز به فعالیت کرده است.
آپارتمان نشینی و دوری از طبیعت از جمله مواردی است که موجب بروز بسیاری از اختلالات در کودکان شده است و مجموعه هایی همانند کافه باغ بوم گردی کودک ظرفیت مناسبی برای برون رفت کودکان و خانواده ها از مشکلات یادگیری کودکان است.
در کنار محیط طبیعی در این مجموعه سعی شده تا کودکان را با اهمیت صنایع دستی و میراث فرهنگی و گردشگری منطقه آشنا شوند.
ایجاد فضای مناسب کار از جمله سفال گری، نجاری و گلیم بافی در راستای آشنایی کودکان با فرهنگ و هویت تاریخی از دیگر مزایای این مجموعه است.

رشد همه جانبه کودکان ( مهارت های شناختی، حرکتی، اجتماعی و عاطفی )، آشنایی عملی با صنایع دستی و ارزشمندی آن، آشنایی با شیوه های صحیح گردشگری در طبیعت، سلامت روانی و فیزیکی کودکان، پرورش نسل عاشق و حامی محیط زیست، آشنایی با مخلوقات خداوند و درک اهمیت و ارزش آن ها، یادگیری عمیق مطالب درسی مرتبط با گیاهان و جانوران و مشارکت و کار گروهی به معنای واقعی از مهمترین فواید این مجموعه تخصصی است.
در این مجموعه همچنین بخش های کشاورزی، باغبانی، گلخانه، شن درمانی، حیوانات اهلی، پخت نان و مسیر تعادل( هماهنگی اعضای بدن)، کلبه چوبی و انواع بازی های جذاب بومی و محلی راه اندازی شده است.
شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

کافه‌باغ بوم‌گردی برای کودکان مراغه ای
کافه‌باغ بوم‌گردی برای کودکان مراغه ای
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *