ماپت‌های تحتِ تعقیب

بررسی و معرفی فیلم‌های کودکان – ماپت‌های تحتِ تعقیب

Muppets Most Wanted

🎗 نویسنده و کارگردان: James Bobin

آمریکا (۲۰۱۴) Walt Disney Pictures, Mandeville Films

ژانر: انیمیشن، کمدی، جنایی

گروه سنی: به دلیل برخی صحنه‌های ترسناک، برای کودکان زیر شش سال، راهنمایی و همراهی والدین توصیه می‌شود. منبع: شورای کودک و رسانه‌ی استرالیا

✅ گروه عروسکی (ماپت‌ها) برای رفتن به یک تور جهانی آماده می‌شوند. «دومینیک» مدیر برنامه‌ی آنها، نقشه‌های پنهانی برای صاحب شدن جواهرات سلطنتی انگلستان دارد.

✍ مشاهده این فیلم فرصت مناسبی است تا با کودکان درباره‌ی موزه، تحقیق و گفتگو کنیم. مثلا اگر تا به حال با کودک خود به موزه رفته‌اید از کودکتان بپرسید، جالب‌ترین چیزهایی که در موزه دیده است، چه چیزهایی بوده است؟

تنظیم قرارهای خانوادگی و دوستانه برای بازدید از موزه‌ها، یکی از برنامه‌های جالب و به یادماندنی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان (البته بعد از تعطیلات کرونا است.)

موزه‌ها از بهترین مکان‌های آموزشی برای کودکان و برای کشف علاقه‌مندی و استعدادهای درونی آن‌هاست. انتخاب موزه‌ی مناسب برای کودکان و نوجوانان، به قدری در بالا بردن سطح آگاهی و رشد فکری آنان تاثیر گذار است که ساعت ها درس و مطالعه نمی تواند چنین تاثیری بر روح و روان کودکان بر جای گذارد.

مثلا موزه‌های عروسک‌های ملل و عروسک و فرهنگ ایران، علوم و فنون، تاریخ، حیات وحش و اتومبیل های سلطنتی و … برای کودکان و نوجوانان جذاب است.

🔺🔺🔺 تور مجازی موزه‌ها

تورهای مجازی موزه، برای پر کردن اوقات فراغت کودکان در منزل گزینه‌ی بسیار مناسبی است. موزه‌ی ایران باستان به عنوان غنی‌ترین موزه‌ی فرهنگ و هنر ایران، این فرصت را فراهم کرده است تا کودکان به صورت آنلاین و بدون حضور فیزیکی با بخش‌های تاریخی کشورمان آشنا شوند.

#شادی_امامی

#چهارشنبه_فیلم_دبستانک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *