سرزمین عجایب

بررسی و معرفی فیلم‌های کودکان – سرزمین عجایب Wonder Park

🎗 نویسنده: Josh Appelbaum

کارگردان: Dylan Brown

اسپانیا، آمریکا (۲۰۱۹) Ilion Animation Studios , Midnight Radio, Nickelodeon Movies

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

گروه سنی: به دلیل برخی صحنه‌های ترسناک و محتوای غم‌انگیز (ترس از فقدان والدین) برای کودکان زیر شش سال مناسب نیست و برای کودکان شش تا هشت سال، راهنمایی و همراهی والدین توصیه می‌شود. منبع:شورای کودک و رسانه‌ی استرالیا

✅ «جون» دختری هشت ساله، پرانرژی و ماجراجو است. او با کمک خلاقیت و قوه‌ی خیال، اسباب ‌بازی‌های سرزمین عجایب را در ذهن خود تصور می‌کند و سپس با همراهی پدر و مادرش آن‌ها را می‌سازد. روزی اتفاقی می‌افتد که مسیر زندگی «جون» را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

✍ مشاهده‌ی این انیمیشن، بچه‌ها را سر ذوق می‌آورد. آن‌ها را تشویق کنید ایده‌های خود را درباره‌ی ساخت اسباب‌بازی‌های جدید در سرزمین عجایب بیان کنند. با کمک یکدیگر و با استفاده از وسایل بازیافتی و دورریختنی سعی کنید ایده‌های آنان را به واقعیت تبدیل کنید. تلاش و کوششی که برای ساختن در کنار هم انجام می‌دهید، روزی شاد و به‌یادماندنی را در ذهن فرزندتان ثبت خواهد کرد.

در این انیمیشن یاد می‌گیریم:« تاریکی همیشه وجود دارد تا به ما یادآوری کند به نوری که ما را احاطه کرده است نگاه کنیم».

بنابراین فرصت مناسبی است با همراهی فرزندمان، شکرگزاری را تمرین کنیم. توجــه نشــان دادن بــه چیزهــای کوچکــی کــه داریــم، می‌توانـد روزی کسـل‌کننده را بـه روزی شـاد، یـا یـک شـام سـاده را بـه جشـن تبدیـل کنـد.

دیوید اشتایندل راست در جایی می‌نویسد: «خوشحالی باعث شکرگزاری نمی‌شود؛ بلکه این شکرگزاری است که به خوشحالی می‌انجامد.» وقتی به کودک کمک می‌کنیم برای چیزهایی که در زندگی دارد قدردان باشد، درواقع به او می‌آموزیم شاد باشد. هم‌چنین، او یاد می‌گیرد چطور روزهای نه چندان خوش را هم سپری کند.

#شادی_امامی

#چهارشنبه_فیلم_دبستانک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *