نمایشگاه کتاب خوزستان

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان آغاز به کار کرد

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان، نخستین جشنواره تولیدات کالاهای فرهنگی و سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال عصر روز دوشنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز آغاز به کار کرد.

یکی از مهمترین اتفاقات فرهنگی خوزستان برگزاری نمایشگاه کتاب با حضور ناشران کشوری و استانی است.

در نمایشگاه کتاب پارسال حدود ۱۶میلیارد ریال کتاب در ۶ روز به فروش رسید که بی‌سابقه بود و نشان از عشق و اردات مردم خوزستان به حوزه مقدس کتاب است.

در این نمایشگاه در کنار عرضه کتاب، نشست‌های تخصصی به عنوان برنامه‌های جانبی در نظر گرفته شده است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به نشست تخصصی حکمت و فلسفه، نشست‌هایی در حوزه کودک و نوجوان، نشست‌های قرآن پژوهی، بزرگداشت شهید سردار سلیمانی و …اشاره کرد.

نمایشگاه رسانه‌های دیحیتال در موضوعات نرم‌افزاری، شبکه‌های اجتماعی، تلفن همراه، سواد فضای مجازی، بازی، پویانمایی و …نیز هم‌زمان با نمایشگاه کتاب برپا است.

در این نمایشگاه ۴۰۰ ناشر استانی و کشوری با بیش از ۹۰ هزار عنوان کتاب در ۳۵۰ غرفه و سه سالن، کتاب‌های خود را در عرضه کرده‌اند.

بانک عامل مستقر در نمایشگاه کتاب امسال خوزستان مبلغ هشت میلیارد ریال بن کارت یارانه‌ای الکترونیکی توسط بانک عامل مستقر در نمایشگاه در نظر گرفته‌شده که با ارایه کارت ملی بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد کرد.

چهاردهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از ۳۰ دی جاری تا پنجم بهمن‌ ۹۸ در دو نوبت صبح و عصر از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۲ پذیرای دوستداران کتاب و کتاب‌خوانی خواهد بود.

منبع: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستانی/ ایرنا

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *