پدینگتون

بررسی و معرفی فیلم‌های کودکان – پدینگتون ۲ Paddington

🎗 نویسنده و کارگردان: Paul King

انگلستان، فرانسه و آمریکا (۲۰۱۷)، تولید کننده Heyday Films، StudioCanal

ژانر: ماجراجویی، کمدی، خانوادگی، فانتزی

گروه سنی: به علت برخی صحنه‌های ترسناک و نیز صحنه‌ی جدایی از والدین، برای کودکان زیر هفت سال راهنمایی و همراهی والدین توصیه می‌شود. منبع: شورای کودک و رسانه‌ی استرالیا.

✅ «پدینگتون» خرس مهربانی است که از جنگل‌های پرو برای پیدا کردن خانواده و زندگی به لندن آمده است. خانواده‌ی «براون» او را به عنوان عضوی از خانواده‌ی خود پذیرفته‌اند. او تصمیم دارد به مناسبت صد سالگی عمه‌اش، هدیه‌ی مناسبی تهیه کند. ماجرا از زمانی آغاز می شود که «پدینگتون» متوجه می شود پول کافی برای خرید هدیه ندارد.

پدینگتون

✍ پدینگتون ۲، فیلمی درباره قدرشناسی است. کودکان در این فیلم می‌بینند که “پدینگتون” به‌رغم برخورداری از زندگی مناسب در لندن، زحمت‌ها و محبت‌های عمه لوسی را فراموش نکرده است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا با خرید هدیه‌ای مناسب او را خوشحال کند. آموزش حس قدرشناسی و سپاسگزاری، مهارت‌های اجتماعی کودکان را افزایش می‌دهد و به آن‌ها کمک می‌کند زندگی شاد و با نشاطی را تجربه کنند. تهیه‌ی فهرستی از موضوعات و کارهای روزمره برای قدرشناسی از یکدیگر، شروع مناسبی برای نهادینه کردن این مهارت و تبدیل آن به یک عادت خانوادگی است.

پدینگتون ۲ فیلمی آموزنده و جذاب برای بزرگسالان و کودکان است. این فیلم به‌رغم برخورداری از فضای ماجراجویی و طنز، از ارزش‌ها و آموزه‌های اخلاقی فاصله نگرفته است. مفاهیمی مانند مهربانی، شجاعت، خوش‌بینی، همکاری و کار گروهی و دیدن ویژگی‌های مثبت دیگران، در بخش‌های مختلف این فیلم مطرح می‌شود.

#شادی_امامی

#چهارشنبه_فیلم_دبستانک

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *