بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

همدان میزبان ۴۰۰ مهمان داخلی و خارجی در بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، میزبان ۵۲ مهمان خارجی و ۳۵۰ مهمان داخلی از ۱۳ استان کشور خواهد بود.

به گزارش ایسنا، احمدرضا احسانی در ستاد استانی بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان که عصر امروز در دفتر معاون سیاسی، امنیتی استانداری همدان برگزار شد،با اشاره به اینکه نمایش‌ های جشنواره بیست و ششم در هفت سالن شهر همدان اجرا خواهند شد، افزود: با هماهنگی های انجام گرفته، هشت شهرستان استان نیز از برنامه های جشنواره استفاده خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ نمایش خیابانی در مناطق محروم و حاشیه شهر اجرا می شود، بیان کرد: در ایام جشنواره، دو تریلی سیار که به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به برنامه های جشنواره پیوسته، در دو نوبت صبح و بعداز ظهر چهار نمایش اجرا می کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: از مجموع چهار نمایش، دو نمایش در نوبت صبح و در شهرستان ها و دو نمایش در نوبت بعداز ظهر در حاشیه شهر به اجرا می پردازند.

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان از ۱۶ تا ۲۱ آبان ماه با شعار “تئاتر، کودک، طبیعت” و به دبیری مجید قناد برگزار خواهد شد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *